miércoles, 29 de agosto de 2012

MEU PRIMO


Si  hubo  alguien  que  te  dejase  perplejo  por  sus  observaciones  jocosas, y  con "chispa",ese  era,....

MEU   PRIMO

Foise  o  meu  primo , o  que  tiña  a  "Txispa"
Anda  con  SANTIAGO  ala,...po'  la  marisma

Descansa  primo  que  ti  xa  o  mereces
teu  flaco  corpo  sudou  unha  e  mil  veces.

Con  quince  anos  fuches  a  o  Mar,...
lonxe  dos  teus,..e  a  teu  pesar,

Moito  estudiaches  pra  ser  "MAYOR"
e  non  teu  cargo{me  consta},fuche  o  mellor.

Ahora  navegas  por  outros  mares,...
...donde  se  acaban  todos  os  males,

   Xa  non  escoitas  esos  motores  ....
e  aqui  deixaches  a  teus  amores.
  Netos  e  netas  mandanche  un "bico"...
querenche  todos  e  o  certifico.

A  roupa  do  CELTA  gardache  FINITA,..
coa'  cruz  de  SANTIAGO  xeitosa , e  bonita.
  E  o  teu  BALAIDOS  que  txora  e  "palpita"...
mirando a  o  CELTIÑA  que  non...non...non......
...Xa  non  ten  "Txispa".

Ti  ali  donde  estes,  non  perdas  tua  "TXISPA",
e deixa  que  os  teus ´{o  meu  ben }
chamente   JULISPA.

    Quen  esto  medita , o  canta  e  recita
xa  pediu  permiso  a'  prima  FINITA.
  Non  vay ,que  xa  viño, andando o  camiño,
e  teu  primo  JUANJO,{e  nin  quen},para  ti,.. PUTXIÑO

    CON  TODO  CARIÑO, A  MEU  PRIMO  "KIKIÑO"     
  ENRIQUE  ESTORS  TEIRA  "KIKE".


                                          J.J.G.TEIRA
                                                                                         AGOSTO -2OO9 

No hay comentarios:

Publicar un comentario